Beoordelingen van Warung Mini XL Den Haag

Recente recensies

4.0
Stella van Ommen
vandaag

Haal al jaren eten bij jullie en altijd even lekker✔️

Leah
vandaag

Eten super lekker, echter is het gewoon erg onpraktisch dat als ik bestel om om 12:15 op te halen dat het pas 12:45 klaar is, zo heb ik geen tijd hier tussen werk door te lunchen

Faiz
vandaag
Natasha
gisteren

Ben wezen afhalen en eenmaal thuis merkte ik dat ik de verkeerde bestelling heb gekregen. Toen ik belde om dat te melden, werd er beloofd een code te geven voor een gratis nieuwe maaltijd. Heb deze helaas nooit ontvangen.

Liesbeth gordeau
26 juni 2022

Sate was erg droog , hebben we weggegooid . Zonde

Stephan Thakoer
26 juni 2022

Het duurt veel te lang

Luna gambier
25 juni 2022

Was heerlijk

Farah
24 juni 2022

Heerlijk gegeten zoals altijd bij warung mini. Enige verbeterpunt is dat de bami iets meer gekruid mag👌🏻

24 juni 2022
Shanice
23 juni 2022

Lekker warm en nog voor de aangegeven tijd klaar!

Marianne
23 juni 2022

Heb soato soep en nasi ramesh besteld . Heerlijk gegeten met mijn dochter.

Iliyan Gegov
20 juni 2022

Only the saoto soup was good. The bami and the telo I had to force feed myself.

R.
19 juni 2022

De rotiplaat smaakte niet vers. Het was taai en had een muffige nasmaak. Helemaal niet wat ik van jullie gewend ben. De aardappel was ook minder, maar het ging net. Erg jammer.

Onur Danaci
19 juni 2022

Excellent

Joep
17 juni 2022

Echt lekker

Zarina
17 juni 2022

Zoals altijd heerlijk!! En ligt altijd klaar wanneer ik mijn bestelling kom ophalen!

Sascha
15 juni 2022

Normaal gesproken heerlijk eten hier! Vandaag helaas een verkeerde bestelling meegekregen. Met als gevolg dat ik nu geen avondeten heb.. :(

Kevin
13 juni 2022

De saoto soep was lekker! Kipsate erg droog helaas. Gelukkig was de saus smaakvol!

Demet
13 juni 2022
peter vermeij
11 juni 2022

Tja, ik val steeds in herhalingen, vandaag weer heerlijke roti met bot, en een broodje kipkerry gehaald.. en ik heb er weer enorm van genoten!! Heerslijkkkkk..

Richel
10 juni 2022
Jinthie Ramdas
10 juni 2022

Normaal gesproken ben ik tevreden met jullie eten, alleen gisteren was de saoto soep gewoon een zoute soep...helaas. wij hebben de soep niet kunnen eten.

Jaap
10 juni 2022

Goed aardig!

Faiz
9 juni 2022
Tamara Mathlener
9 juni 2022

Fijn om van tevoren te kunnen bestellen en op de gezette tijd te kunnen ophalen ivm onze pauze. Het eten was zoals altijd heerlijk!

Natascha
9 juni 2022

Op tijd klaar toen ik reservering op kwam halen. Echt heel fijn. Eten nog goed warm en heel lekker. Bedankt.

Kelsey
8 juni 2022

Snelle service en lekker eten

Sylvia
6 juni 2022
Jen
6 juni 2022

bami kip was heerlijk tello bakkeljauw en gevulde bara ook!

Reinier
6 juni 2022

Heerlijke Roti !!!!!!!

Franco
5 juni 2022

Al jaren haal ik lekkere soato en telo

Oemrawsingh
5 juni 2022

Super lekker , ook makkelijk online te bestellen om lange wachttijd voor te komen

Viola
4 juni 2022

Eten was zo lekker!!!

Yo
4 juni 2022
Marian
1 juni 2022

Nvt

Victoria
1 juni 2022

Online bestellen en betalen, en dan op de tijdstip die je kozen heb ophalen. Echt super! Het is altijd optijd klaar en altijd lekker!

Greg
30 mei 2022
Gabriella
29 mei 2022

We kregen de verkeerde bestelling mee. Toen we telefonisch (meerdere keren) contact zochten om het op te lossen werd de telefoon niet opgenomen…

Sanne Bok
29 mei 2022

Er staat op de website ook bezorgen. Ik kon niet weg gisteren of iemand het laten halen. Ik heb 20,- betaald via ideal en deze mevr aan de telefoon zei dat als enige oplossing was dat ik het kwam ophalen voor 22.00. Ik zit thuis met 2 baby’s die slapen! Vind dit echt niet normaal en hoop dat hier nog wat aan gedaan kan worden!

Sahebzad
28 mei 2022

Was op tijd met het bestelling

Rick
28 mei 2022
Nancy
27 mei 2022

Echt lekker, vers en het belangrijkste: ruim peper en sambals overal bij. Heerlijk!

Esther
26 mei 2022
S
25 mei 2022

Heerlijk zoals al jaren

Hasan
24 mei 2022

Bestelling was netjes op de afgesproken tijd klaar. De kwaliteit van het eten was uitstekend!

BK
24 mei 2022

( een to go bestelling ) Zoals altijd heerlijk genoten van jullie gerechten. Als vegetariër bestel ik altijd de Roti vegetarisch, afgelopen jaren dat ik het bestel is het perfect geweest qua smaak en pittigheid, maar onze laatste bestelling was wel eeen beetje te pittig gemaakt. De nasi rundvlees beviel ook erg goed!! Helaas zat hier geen groente bij. Qua smaak & kwaliteit altijd een 10.

Hans (van hans en grietje)
23 mei 2022

Het was weer fucking lekker swa! Alleen de prijzen zijn gewoon veel te hoog!

Jaapie Jaap Jaapson
22 mei 2022

Lekker gegeten! Lekkah dh 070 killers woulleh!!!

Nadia
19 mei 2022

Superlekkere Roti! Broodjes waren goed gevuld!

Sheila Dhonre
17 mei 2022

Nasi/bami lunch was erg lekker/

Vaste klant
17 mei 2022

Ben geschrokken en teleurgesteld van de smallere formaat van de broodjes, voor heen waren ze breder. Nu zijn ze smaller, waardoor minder vulling in gaat. Dus je krijgt minder voor je geld, mede ook omdat de prijzen gestegen zijn.

Van der echt
16 mei 2022

Smaak is echt heel lekker. Maar de bara was helaas niet vers en was zacht en doorweekt :( telo met herí was top maar 8 euro voor 4 casaves en kleine portie is echt te duur. Gr van deze Surinaamse bakra xxx

Li Hwa Mok
16 mei 2022

Het was weer eens genieten geblazen. Een overheerlijke nasi saté overgoten met ambachtelijke pindasaus. Echt, het was om mijn vingers bij af te likken. Uiteraard heb ik niet te zuinig gedaan met de ketjap sambel, waarna ik het even moest nablussen met een ijskoude rode Fernandes!

oi
15 mei 2022
D. El B
14 mei 2022

Beste surinaamse eten oooit!!!!!!!!

Carlos Ribeira
12 mei 2022

Heerlijk eten, snelle service, vriendelijk personeel. Kortom, Top!

Yasmin
11 mei 2022

Sate was heerlijk, maar broodje garnalen bijna leeg en heel droog

Aklasse rijschool
9 mei 2022

Heerlijk en vers eten!

Nuriyah
9 mei 2022

Heb een kwartier lang in de wachtrij gestaan aan de telefoon. Niemand nam op en na een kwartier ben ik weggedrukt.

john smit
9 mei 2022

zoals altijd weer uitstekend

Tania
6 mei 2022
Carazo
5 mei 2022

Goed

Hoes jacoubi
1 mei 2022

Goed service en super lekker

Limon
1 mei 2022

Goed eten, snelle service

Jasmeen
30 april 2022

Stond op tijd klaar. Was compleet. En weer heel erg lekker!!

Isa
30 april 2022

Bestelling was niet compleet.. meerdere keren telefonisch contact geprobeert te zoeken maar er werd niet opgenomen. Erg jammer

Ahlam
28 april 2022

Ik had de nasi saté gehaald: Echt heerlijk! 100%. Ook goed voorbereid met de juiste hoeveelheden. Heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding

Sharmain Boezem
28 april 2022
Shaarda
28 april 2022

Het eten is echt lekker, helaas is de service bij het afhalen minder. De dames lijken mij niet te zien en babbelen gezellig met elkaar. Eindelijk neemt er eentje de moeite om mij te woord te staan. Het lekkere eten en het gemak van online bestellen wordt hierdoor teniet gedaan. Jammer.

Shirley
28 april 2022

Kwaliteit van het eten was top als altijd. Heb echter binnen 30 min op mn broodjes moeten wachten terwijl ik uren van te voren online een bestelling had geplaatst.

Huda
27 april 2022

Top!

anoniem
26 april 2022
Sisi
25 april 2022

Was heerlijk, op tijd en warm

Boelhouwers
25 april 2022

Kom al jaren bij waring mini is de beste die er is

Sevda
25 april 2022

Zoals altijd, het eten was super lekker.

Frederico
25 april 2022

Super!!!

Bkr
24 april 2022

Eten was heerlijk. Alleen het afhalen, groot probleem wegens geen parkeerplaatsen! Bezorgtijden verlengen naar sluittijd aub!

Seema Autar
24 april 2022

De eten is zwaar tegen gevallen nasi 2x besteld en allebei was keihard dus die ging gelijk de prullenbak in omdat het niet te eten was saoto was te zoutig.Bami was ook smakeloos. Ik heb bij jullie eerder besteld en gegeten maar eten dit keer was waardeloos. Mijn mening jullie gaan er wel op achteruit.

Kim
23 april 2022

Top zoals altijd.

Mikkie
23 april 2022
Naomi
21 april 2022

Altijd goed. Soms beter dan anders

Matthias
19 april 2022

Altijd lekker en op tijd geleverd!

Rinus Vorstenbosch
18 april 2022

Helaas bleek mijn bestelling "vergeten" te zijn. Er wel meteen aan gewerkt maar duurde toch nog meer dan 19 minuten om mijn bestelling bij elkaar geraapt werd terwijl meerdere online bestellers na mij zo hun eten mee konden nemen. Niettemin smaakte alles, ondanks de valse start, heerlijk dus toch 4 sterren.

Soum
18 april 2022
Khan
16 april 2022
Kevin Goslawski
15 april 2022

De kip was keihard, droog, zag er niet vers uit en de bami was stijf. Een zeer slechte ervaring.

Rehana
15 april 2022

Alleen maar complimenten had online besteld was al klaar toen ik kwam! Heerlijk en alles was nog warm.

Shantely Rooi
15 april 2022

Heel lekker gegeten net als altijd. Het eten is amazing!! 100% raad ik mensen aan bij Warung Mini eten te halen.

Yacine
13 april 2022

Site is duidelijk, bestelling geplaatst, zoals altijd hoef ik niet te wachten en staat het meteen klaar zoals het hoort. En belangrijkste, eten was weer super lekker.

Salih
12 april 2022

Iftar besteld eten was lekker. Alleen jammer de kip was erg koud,

Veronica
10 april 2022

The best!

Joke Kosters
10 april 2022
Farah
8 april 2022
Farah
8 april 2022
Victor
7 april 2022

De roti met kip was weer heerlijk!

Alianthe
6 april 2022

Vandaag heb ik hier eten besteld. Heerlijk!! Gewoon een eenvoudige zaak, maar wat is het eten lekker. Het is hier altijd druk. Handig om van te voren te reserveren.

Bano
4 april 2022

Super goede service en heerlijk eten!!! Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar :)

Vinod
4 april 2022

Een simpel gerecht heerlijk kunnen klaarmaken, dan ben je echt goed. Dat is wat Warung Mini XL uniek maakt. Heb ontelbare malen bij hen saoto soep gegeten. Nergens beter. Nu ben ik helemaal weg van hun oer-Surinaamse B-B met R (bruine bonen met rijst. Man, zo switie!!!

Bouchra
1 april 2022

Altijd goed !

Anpri
31 maart 2022
Annette
31 maart 2022
Ronald Van Der Giessen
30 maart 2022

The best, the very best

Zarina
30 maart 2022

Zoals altijd heerlijk!!!

Milana
28 maart 2022

Helaas de pindasaus vergeten bij m’n bakabana.

Joan
27 maart 2022

Altijd lekker

Anoniem
27 maart 2022

Altijd snel en super lekker

AKS
27 maart 2022

Iedereen vond het lekker, we hebben genoten als altijd. Snel en goed m'n bestelling kunnen plaatsen via de website. En op tijd klaar om af te halen. Voor herhaling vatbaar.

Fisun
25 maart 2022

Top!!

shelley
25 maart 2022

netjes verpakt en heel lekker

Faiz
24 maart 2022
Dulcine
23 maart 2022

De bestelling was helaas niet compleet

Faiz
23 maart 2022
laylaaa
23 maart 2022

heerlijk

Patrick
21 maart 2022

Altijd lekker! Prima afhandeling van de bestelling via de app!

Yasmine
20 maart 2022

Het eten was oke alleen zijn ze een dawet vergeten bij te zetten waar ik extra om heb gevraagd en heb bij betaald maar nooit heb gekregen. En telefonisch ook 10x niks wordt niet opgenomen

Azzz
20 maart 2022

Gewoon zoals altijd TOP!!

SA
18 maart 2022
Eelco
18 maart 2022

Online besteld, eten stond op tijd klaar om af te halen en was uitermate lekker, top!

Ck
17 maart 2022
Rudolf Rabikan
17 maart 2022

👌🏽

R
17 maart 2022

Eten was heerlijk.

Leah
17 maart 2022

Bara en broodjes heerlijk. Alleen jammer dat ik had besteld om af te halen om 13:15 en ik alsnog tot 13:30 moest wachten.

Isabel
15 maart 2022
Firoz
15 maart 2022
Debi
13 maart 2022

Alles was overheerlijk lkkrrrrr...alleen helaas erg lauw...en zover wonen we niet met de scooter!!

peter vermeij
12 maart 2022

Ouderwets top!!

Oriana
10 maart 2022

Altijd heerlijk!

Sonodimedjo.
9 maart 2022

Dit keer was de soep zoutig. En normaal krijgen wij gele sambel. Vond ik lekkerder. Dan vdg een rode. Maar de rest was lekker teloh zoals altijd.

Marie
5 maart 2022

Het was zalig!

Isa
3 maart 2022

Ik heb nasi besteld en in plaats daarvan krijg ik bami

Monuek
2 maart 2022

Alles was weer fantastisch heerlijk , tekort bakkeljauw en bami en broodje kip kerrie❤️Warung mini de beste van den haag!!!

Chil
2 maart 2022
Didi
1 maart 2022

Normaal gesproken ben ik dit totaal niet gewend bij Warung Mini, maar mijn 2x Telo Bakkeljouw was een porti voor een kind en niet voor de prijs waarvoor ik betaald had. Voor de rest van de Sato soep erg lekker en rijk aan ingrediënten.

Nathalia Carciotto
26 februari 2022

Geen

Herman Lakerveld
24 februari 2022
Marius
24 februari 2022

De roti was heerlijk en meer dan voldoende, zeker 5 sterren waard. Ik geef jullie nu 3 sterren omdat de bakabana vergeten was erbij te doen. Ik heb nog gebeld maar niemand neemt de telefoon op. Jammer

Peter
24 februari 2022

Heerlijk!

M
24 februari 2022
Jacqueline
24 februari 2022

Eten was heerlijk, jammer dat er geen thuis bezorging is!

N.
24 februari 2022

Had Roti besteld. Maar er zat nauwelijk gele erwten erin. Normaal als je dat eet valt het op je bord zodat je het nog met je groente kan opeten.

SSM
23 februari 2022

Heerlijk eten en goed service!

vd vorst
22 februari 2022

Alles prima in orde!!!

Ronny
22 februari 2022

Heerlijke Sauoto Soep, Pastei en Loempia gegeten. Mijn complimenten!

SP
21 februari 2022
Dokter Love
19 februari 2022

Let op als je een saoto besteld of je een grote wilt of een kleine…

Abdoellakhan
18 februari 2022

Het was heerlijk

peter vermeij
18 februari 2022

Was weer als vanouds... topppppp... genoten met me kleinzoon van de heerlijke roti met bot!!

Jennifer
15 februari 2022

Ik had de rijst rames besteld bij Warung mini Den Haag. Toen ik thuis kwam was het niet compleet er was geen petjel, en geen pindasaus bij. Het is echt een teleurstelling! Jammer dit!

vorst
15 februari 2022

Ondanks bestelling van te voren , wel 45 min moeten wachten

Leo
14 februari 2022
Maaike
13 februari 2022

Heel lekker!

Serpil Dogan
12 februari 2022

Lang moeten wachten bij afhalen

Philip
9 februari 2022
Mer
9 februari 2022
N
8 februari 2022

Heeeeeeerlijk!!

Afsha
8 februari 2022

Heerlijk eten, grote porties en snel klaar!

Zarina
8 februari 2022
Peter
7 februari 2022

Fantastisch.. besteld, betaald, en afgehaald op de afgesproken tijd. Alles stond netjes klaar. En het was weer als vanouds heerlijk!!

Rogier
6 februari 2022
Luigi
6 februari 2022

Altijd heerlijke saoto en de bara gevuld met zoutvlees, heerlijk combi!

Wilfred
5 februari 2022

Het eten was zoals gewoonlijk.....top!!!

Gitapanchoe
4 februari 2022

Lekker eten, vers en gezond

Hugo
4 februari 2022

Zoals altijd… ophalen ging heel relaxt. Alle Corona maatregelen netjes gehandhaafd en zoals altijd was het eten heerlijk. Een van mijn favoriete eettentjes in de hofstad. 🥰

Michiel
2 februari 2022

Heerlijk

Ashley
31 januari 2022

HEERLIJK!

Sade
30 januari 2022

Kom hier al jaren, altijd even lekker ☺️

Sarra
30 januari 2022

Goede service. Het eten was nog warm bij aankomst en smaakte heerlijk.

B
28 januari 2022
Patrick
28 januari 2022

Lekkerste tempé in Den Haag!

Justin
28 januari 2022

Niks oo te merken het eten was perfect

Harold
27 januari 2022

Tèlo was heerlijk, alleen dat bakje was klein. en de prijs mag wat lager.

Denise
27 januari 2022
Umit
26 januari 2022
Naima
25 januari 2022

Altijd super lekker!

Es
25 januari 2022

Zoals gewoonlijk weer superlekker!!

laylaaa
24 januari 2022

heerlijk zoals altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joe
24 januari 2022
Rena
23 januari 2022

Lekker eten...netjes verpakt...prima kwaliteit...enige minpuntje: helaas zijn de kipgehakt pasteitjes niet meer zo lekker als voorheen...

Sibel Ray
23 januari 2022

Was erg lekker en de service is top!

Najwa
23 januari 2022
Wikash Lala
23 januari 2022

Super zoals altijd

Fadima coskun
23 januari 2022

Super lekker

Waagenaar
21 januari 2022

Zoals altijd de beste! Hou van jullie eten! En de bami? Love it

Francisca
20 januari 2022

Heerlijk eten en bestelling altijd op tijd klaar

Herman van Helden
19 januari 2022

Altijd goed en lekker.

Pon
19 januari 2022

Niet goed, niet slecht. Zowel de Roti en de broodjes kip kerrie waren heus niet om je te schamen, maar er zijn betere te krijgen. Mischien ben ik verwend, of is het gewoon mijn smaak niet. Voor de rest was alles perfect geregeld qua bestellen en afhalen.

Zarina
18 januari 2022

Het was weer heerlijk!!!

Esther
18 januari 2022

Prima kwaliteit, efficiente levering en goed verzorgd.

laaaay
17 januari 2022

heerlijk zoals altijd

Ismay Hetty
9 januari 2022

Opnieuw een heerlijke Saoto Lunch, prima verpakt. Dankjewel

Co
9 januari 2022

Zoals altijd heerlijk!

Fieke
8 januari 2022

Normaal is het super lekker, en Ik bestel super vaak bij jullie. maar deze keer zat er echt alleen maar aardappel in mijn roti rol kipfilet. Ik ben een trouwe Klant. Daarom vind Ik het extra belangrijk om terug te koppelen.

Peter
7 januari 2022

Erg zout

Nalinie
6 januari 2022
Eddy Karijoredjo
6 januari 2022

Mijn collega's en ik vonden de bestelde lunch heel erg lekker en gevarieerd. Voor herhaling vatbaar.

Don
5 januari 2022

Lekker eten, maar mijn gemberbier vergeten. Contact opgenomen zouden een tegoed bon krijgen, maar niets binnen gekregen.

Eveline
5 januari 2022

Super lekker en snelle levering

J. Tjong
5 januari 2022

GELUKKIG 2022. Zoals gewoonlijk hebben de gerechten weer heerlijk gesmaakt. We hebben gesmuld.

Soumia
4 januari 2022

Ik kom bij sinds 1993 altijd vriendelijk en lief schoon en lekker eten

Jini
4 januari 2022
Sergio
3 januari 2022

- lang wachten aan de telefoon om online bestelling met 1 uur te vervroegen. Was akkoord. - vervolgens op afgesproken tijd nog niet klaar. - ook na 30 min later nog niet klaar.

Ursiela Ramgolam
25 december 2021

Eten nog steeds lekker, werden goed geholpen. Maar wil toch vragen om de bestelling goed te checken of het compleet is....vorige meer miste 4 dingen en deze weer 1 ding. Gelukkig deze keer zelf even gecheckt voordat we wegliepen.

Veronica
25 december 2021

Was weer heerlijk ziet mij weer in het nieuwe jaar

She
24 december 2021

Altijd heerlijk eten! Rijden speciaal vanuit Beuningen naar Den Haag voor eten van Mini. Blij dat deze smaken ook in NL bestaan.

Anil
23 december 2021

Online besteld voor afhaal bij de Den Haag locatie. Alles ging smooth met prima service. Eten was heerlijk! Broodjes waren eenmaal thuis niet echt warm meer, maar daar kun je denk ik niks aan doen. De broodjes waren voor de bestelling wel warm gehouden en pas in de tas gedaan bij het ophalen. Met de smaak zat het goed. Nasi/bami rames was top!

Y.ebn
23 december 2021

Lekkere eten en snelle bezorging

PK
22 december 2021

Nasi en kip 🍗 waren heel erg lekker 5 sterren!!

Gita Panchoe
21 december 2021

Nette,fijne plek om eten te halen. Alles is vers en heerlijk. Goede kwaliteit. Ga zo door. Vriendelijke en goede service

Ceyda
19 december 2021

Grote porties, alles netjes apart verpakt, genoeg saus, warm en precies klaar op de aangegeven tijd! Dankjewel!

Jordan
19 december 2021

Eten stond op tijd klaar. Alleen 25 minuten moeten wachten op een ter plaatste extra bestelling van een bara en een saoto soep. En veel te veel mensen binnen, dus geen 1,5 meter afstand mogelijk. Ook een klant zonder mondkapje, ze zouden gewoon de klant de toegang moeten weigeren of een mondkapje op laten zetten.

Rasida
19 december 2021

Was weer heerlijk

Yogish
19 december 2021

Heerlijk gegeten

Kamran Shahzada
18 december 2021

👍👍

JD
18 december 2021

Normaal gesproken altijd tevreden over Warung Mini. Helaas dit keer toch een verkeerde bestelling gekregen...jammer!

Ravita
17 december 2021

Geen smaak in nasi

Kees
17 december 2021

Pastei besteld = deeg was echt niet vers. Saoto soep= de chips en taugé e.d waren ook niet vers. Dahwet= de hoeveelheid is niet meer het zelfde. Conclusie niet meer het zelfde als vroeger jammer

Aamir
16 december 2021

Wat moet ik zeggen? Ik kom al 25 jaar bij jullie en altijd super lekker 😘

Michelle
16 december 2021

Alles is hier zo lekker! Was ook nog eens super snel en goed bezorgd. 10 sterren!

Anoniem
14 december 2021

Eten is gewoonweg heerlijk. Tip: rij van afhalen en bestellen scheiden. Als je online hebt besteld wil je gewoon lekker snel kunnen afhalen!

Sahebzad
12 december 2021
Zehra
11 december 2021
Vijay Goelela
11 december 2021

Weer top top top 👌🏻👌🏻👌🏻

Anoniem
11 december 2021
Anoniem
10 december 2021

Lekker eten alleen de medewerkers hadden geen zin meer de laatste uurtje. Afhandeling/afwikkeling.

Loes en Alexandra
8 december 2021

Eten was goed. We hadden er drinken bij besteld, alleen niet gekregen. Hier kwamen we thuis pas achter. Nog geprobeerd te bellen, er werd alleen niet opgenomen

Singh
7 december 2021

Helemaal top zoals altijd!

Indra
7 december 2021

Bami kon wat pittiger

Pablo
6 december 2021
Remond
6 december 2021
Dung
6 december 2021
Aamir
6 december 2021
Juf K
6 december 2021

Helaas was de bami te zacht (te lang gekookt of te lang in de magnetron geplaatst), ook was het tamelijk smakeloos. Dit is de 3e keer al zo. ‘Vroeger’ was de kwaliteit veel beter

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeffrey
4 december 2021

Wij hebben met de avonddienst lkr warung bestelt , netjes bij de opmerkingen om bestek gevraagd , deze helaas niet gekregen

Ismay Hetty
4 december 2021

Super zoals altijd. We hebben heerlijk gedineerd.

Ramadhin
4 december 2021
Ashweta
3 december 2021
Jennifer
3 december 2021
Richard
3 december 2021

Weer een uur op me eten moeten wachten zat al te twijfelen om te bestellen paar weken daar voor bijna twee uur moet wachten voor mij voorlopig geen warung mini

Reactie van Warung Mini XL

Richard, inderdaad had u om 17.50u besteld, maar er stond ook een bezorgtijd van 19.00u op uw bestelling en volgens mij had u het eten dan wel op dat tijdstip ontvangen. Daar tussen zit er een bereidings- en een bezorgingstijd. Onze bezorgers proberen altijd zsm in weer en wind uw eten te bezorgen.

X. H
2 december 2021
Farah
2 december 2021

Hele lekkere broodjes. Alleen jammer dat er servetjes bij zaten. Verder altijd perfect!

A
2 december 2021

Always good food! Jammer dat ik geen bestek meekreeg. Moeilijk soep drinken zonder lepel.

Milo
2 december 2021

Heerlijk eten en fijne bediening!

Wendy Mertens
30 november 2021
Ash
30 november 2021
Kees dieke
29 november 2021
RS
28 november 2021

Zonde van mijn geld. Kom er niet meer. Veel te duur voor de kwaliteit die ze leveren. Gebakken banaan kost 2.50 euro en banaan was niet eens rijp. Saoto was veel te zoutig en van de telo waren sommige stukjes niet goed gaar. Je mag veel geld vragen voor je eten maar lever dan ook de kwaliteit!

Bus
27 november 2021

Vaste klant bij warung mini : Was niet lekker dit keer, saoto leek oud had een rare na smaak, inhoud was oud niet meer krokant. Nasi was flauw van smaak. Bara was hard van onder. Voor de rest oke, jammer van de soep

Mounir Bouazza
26 november 2021

De pindasaus in kipsaté was niet zoals gewend (rouwe pinda's met weinig smaak). Ook de nasi had witte rijstklodders tussen dat geen smaak/kleur hadden. Ik heb het gevoel dat de snelheid heeft de kwaliteit betast. Graag de gewende smaken terug. Groeten

Mezas76
23 november 2021
Rik
23 november 2021

Het eten was goed bereid en smaakte goed. Alleen was mijn bestelling uiteindelijk niet compleet geleverd. We misten een broodje rundvlees. We kwamen er pas thuis achter.

Shairin
23 november 2021

Netjes op tijd heerlijk gegeten!!

Veronica
21 november 2021
Nani
20 november 2021

De saoto was heerlijk zoals gewoonlijk

Leandro
19 november 2021

Het eten is voor mij altijd top! Ik ben een terugkerende klant en tot nu toe niet ontevreden geworden.

Raoel
18 november 2021

Goed!

Samira
18 november 2021
Raisha Nanda
17 november 2021

Heerlijk!

Oguzhan
16 november 2021

Het was super lekker! Alleen voor de volgende keer graag bestek+servetjes erbij.

Erdem
15 november 2021
Lale
13 november 2021
Ramona
11 november 2021

Gewoon lekker zoals altijd!!

N
11 november 2021

Al 15 jaar vaste klant, en dat is niet zomaar

Nathalie
11 november 2021

Erg lekker en altijd vriendelijke bediening. Bedankt voor jullie lekkere eten en gastvrijheid!

Michel van Loon
10 november 2021

Altijd heerlijk eten en fantastische mensen die daar werken. Een echte aanrader!

Fabian Heemskerk
8 november 2021

Jullie zouden meerdere locaties moeten hebben! Wellicht franchise!

Melvin
7 november 2021
Aamir
7 november 2021

Altijd top! Ik kom al 25 jaar!

AD
1 november 2021
Wesley
1 november 2021
Mohamed
1 november 2021

Heerlijke nasi!

Emma van den Nieuwenhof
31 oktober 2021

Lekker weer zoals altijd!

Diya
31 oktober 2021

Lekker gegeten!

Veronica
31 oktober 2021
chantal
27 oktober 2021
Sa
27 oktober 2021

Was weer goed en lekker. Alleen jammer dat er niet bezorgd wordt op postcode 2545. Moet elke keer zelf helemaal er naar toe gaan en afhalen. Wordt dit nog uitgebreid?

Zarina
27 oktober 2021
Widdad
26 oktober 2021

Pindasaus was omgevallen in zak. Bezorger erg chagrijnig. Wel half uur eerder gekomen.

AD
25 oktober 2021
Hffddgg
24 oktober 2021
Anushka
24 oktober 2021

Alles was keurig op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ano
23 oktober 2021

De bakeljauw was op de cassave, waardoor de cassave zacht was en niet krokant zoals dat normaliter hoort bij telo. Verder was het eten prima! en bezorging was precies optijd.

Hamza
23 oktober 2021

Lekker 😋

Aimeé
19 oktober 2021

Verrukkelijk eten en een geweldige service. Altijd een redenen om hier te komen eten!

Jerrel
19 oktober 2021

Broodjes waren net als altijd heel goed en mijn bestelling was dit keer op tijd gereed. Complimenten.

Sam
17 oktober 2021

Top service ! Eten zoals altijd heerlijk !

Reema
17 oktober 2021
Teleurgesteld
17 oktober 2021

Kwaliteit van het eten is niet meer wat het was. Het is erg achter uit gegaan jammer. Saoto soep was niet te eten.

Zarina
16 oktober 2021

👍👍👍

Sandhya
16 oktober 2021
Vijay Goelela
15 oktober 2021

Lekker lekker lekker!!!!!

[email protected]
14 oktober 2021
anoniem
13 oktober 2021

heerlijk

Shairin
12 oktober 2021

Broodjes waren lekker, maar ruim op tijd mijn bestelling op gegevenen betaald online en bleek dat ze die niet binnen hebben gekregen, had de broodjes nodig voor een overleg, heb verdorie een half uur moeten wachten op de broodjes in de winkel, niet eens excuus gehad!!!

Liesje
12 oktober 2021

Was heerlijk! Zoals altijd!

Petra Keus
11 oktober 2021

Het eten was weer heerlijk, alleen jammer dat de pom niet bij de bestelling zat! Helaas.

Roos
10 oktober 2021

Top!

Jamila
9 oktober 2021
Marilva
9 oktober 2021

Ik bestelde half bami en nasi mix Dan heb ik ze beiden geproefd het smaakte goed. Afgehaald keurig op tijd stip Volgende keer bestel ik weer

Iris
7 oktober 2021

Altijd goed!

AD
7 oktober 2021

Eten was lekker zoals altijd. Alleen heel lang moeten wachten op eten. Ondanks online bestelling, 20 minuten extra moeten wachten.

S.
7 oktober 2021

Eten was erg lekker! Goed warm, goed verpakt en vriendelijk personeel

Philip
5 oktober 2021
Sandhya
5 oktober 2021

Heerlijk surinaamse eten

Monisha
4 oktober 2021
Bernardo
3 oktober 2021
Emma van den Nieuwenhof
3 oktober 2021

Lekker weer zoals altijd!!

Bert
2 oktober 2021

Roti’s voor afhalen besteld, stond keurig verpakt en goed warm klaar, in 1 minuut overhandigd en het was weer heerlijk!

Team Paprika Den Haag
2 oktober 2021

Was lekker veel en verrukkelijk lekker!

Ralph
2 oktober 2021

Beoordeling van 2 sterren is gebaseerd op de wachttijd. Afhaaltijd voor 19:45uur gekozen uiteindelijk 20:10uur de deur uit gelopen. Ik houd rekening met drukte maar als ik om 19:11 mijn bestelling online plaats en op de afgesproken tijd de bestelling van 2 gerechten kom afhalen vind ik een uitloop van 25 minuten veel. Tweede opmerking die ik heb is over de extra bestelde sambal goreng bij mn bami rames (bami kip was tevens erg droog). Deze was inderdaad goreng en was letterlijk gosong (vertaald: aangebrand). Ik ben al jaren tevreden klant bij WMXL Den Haag maar ik ervaar dat het eten en de service kwalitatief achteruit gaan. Jammer!

Radha
1 oktober 2021

Ik heb een mix telo en bami met lamsvlees opgehaald. Het was lekker.

Haroen Guman
1 oktober 2021

Zoals elke keer ook dit keer heel goed verpakt en heel erg smaakvol gegeten. 😋😋😋

Harry
30 september 2021

Was weer heerlijk

Jim van den Berg
30 september 2021

Constant goede kwaliteit, vooral de saoto en de soto

Siem
29 september 2021

Bijna 5 min van mijn huis en eten was ijskoud. Jammer hoor. 41 euro aan eten besteld en ze kunnen het niet eens warm bezorgen plus ik moest 2 uurtjes wachten op mijn eten sinds ze dat nieuw hebben.

Sylvie
29 september 2021

Heerlijke roti gehad, via internet besteld, stond klaar toen ik bij het restaurant aankwam. Voor herhaling vatbaar.

Demi
28 september 2021

De broodjes waren lekker en goed gevuld.

Sheetal
27 september 2021

Het was heerlijk:) kwalitatief goed en vers

Dick W
27 september 2021

Eten prima zoals altijd. Ik had alleen een fout gemaakt met de afhaaltijd en dan is het wel heel vervelend als je telefonisch geen contact krijgt.

Natasha
27 september 2021
Twan
26 september 2021

Lekker as always!

Hop en Stork
23 september 2021

Altijd top kwaliteit eten met een glimlach bezorgd! Gastvrijheid in optima forma, that’s how we like it. We hebben genoten en tot snel, Team Hop en Stork

Matthias
23 september 2021

Prima geregeld. Heerlijk om online te bestellen en dat alles op tijd klaar staat, ophalen en meenemen. Altijd vers en smakelijk. Geen tips, alleen de madame Jeanette pepertjes eten wij nooit op, dus die mogen er wat mij betreft bij als mensen daar om vragen. dank en ga zo door.

Zarina
21 september 2021

Heerlijk zoals altijd!!

Anoniem
20 september 2021

Late levering, onze grote bestelling expres vroeg besteld om 16.40u We wilde vroeg eten met familie en kleine kinderen. Totaal 10p. Tijdsblok 17.30/18.u zaten vol, we kozen voor 18.30. Om 18.45 ben ik gaan bellen er werd niet opgenomen kreeg een muziekje, toen werd er opgehangen. Weer geprobeerd hetzelfde bellen opgegeven. Uiteindelijk geleverd 19.05 geleverd. Eten was lekker maar wel lauw.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Claudia
20 september 2021

Ik zou mijn bestelling ophalen om 18.45 daar aangekomen was het nog lang niet klaar en ik moest erg lang wachten (ongeveer 45 min). De roti was ok, wel een beetje droog. De telo en saoto waren heerlijk. Wel jammer dat er geen grote saoto besteld kan worden.

Edith
18 september 2021

Heerlijk gegeten met onze kleinzoons. Ik was alleen vergeten door te geven dat er geen peper op het broodje moest. Verder zoals altijd gewoon goed!

Lorenzo
18 september 2021
Appie
15 september 2021

Op tijd bezorgd. Alles is geleverd. Alles was lekker!

B.S.
15 september 2021

Zoals als altijd heerlijk eten met een prima service.

A.V.
15 september 2021

Ik kies voor vegetarisch met ei. Discussie met medewerker aan de telefoon dat vegetarisch altijd zonder ei is. Ik geef aan dat ik op de app heb gekozen zonder taugé en met ei, waarom wordt er wel rekening gehouden met de taugé en wordt ei niet meegegeven. Antwoord: app is zo gebouwd bij elke soort soep. Ik mis hier een stukje service, hoe kan ik weten hoe de app is gebouwd. Ik vink aan en af wat ok als keuze krijg.

Reactie van Warung Mini XL

Beste A.V., jij was blijkbaar ergens mee oneens, welles of nietes ei in vegetarische saoto. Volgende keer bij de opmerkingen schrijven, dan is het voor een ieder duidelijk. Zoals je je bestelling ziet op jouw scherm, zo zien wij het ook op de bon. Daar staat nergens iets van ei op, dus zoals je zegt, hoe moet jij nou weten hoe de website opgebouwd is, hoe moeten wij weten dat jij ei wilde. 😉

Danielle
14 september 2021

Het eten was heerlijk, goede hoeveelheid portie. Ik kom zeker weer terug !

Ketwaru
12 september 2021
Lorenzo
12 september 2021

Kan niet beter

Naushad.allie
11 september 2021
Roos
9 september 2021

Nasi bami sate was perfect en lekker warm. Broodje kwamen ze alsnog brengen was mij nog niet opgevallen zo snel was de bezorging!! Top

Fir
9 september 2021

Heerlijk! Heerlijk!

Peggy
8 september 2021

Zo, ik heb nog nooit zo een snelle service gehad van Warung Minie. Heel fijn was het dit te ervaren. Want, wij hadden maar 15 min lunch pauze. Ook eigen schuld hoor. Van het ene overleg naar het ander overleg. Was weer een geslaagde lunch. Nu wij stapvoets terug gaan naar kantoor. Zal ik zeker weer elke week met een andere samenstelling van komen. SUPER BEDANKT!

David
5 september 2021

Helemaal goed, heerlijk gegeten en netjes bezorgd. Persoonlijke boodschap was ook helemaal super!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fieke
5 september 2021

Echt de beste roti rollen van Den Haag!

R Martijn
4 september 2021

Heerlijke Roti. Netjes verpakt. Op tijd klaar. Al met al top!

Tjitra
4 september 2021
Roel
31 augustus 2021

Heerlijk. Net alsof je terug bent in Paramaribo :)

Mauk
30 augustus 2021

Het was heerlijk!! Mijn dochter zegt: Spang!!

Max
30 augustus 2021

Zoals altijd goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Najat
29 augustus 2021

Hele onvriendelijke dame achter de kassa toen ik de bestelling kwam ophalen

Anoniem
27 augustus 2021
Sem
27 augustus 2021

Perfect!

Vincent Holleman
26 augustus 2021

Lekker soepjes. Iets later dan gepland. En de lepels en servetjes ontbraken bij de bestelling. Groet Vincent

Otje
26 augustus 2021

Ik ben tevreden over mijn bestelling. De bestelling was mooi op tijd klaar nadat ik het online had besteld. De rotivellen waren lekker en niet te hard. De hoeveelheid tempeh in een rotischotel was wel aan de weinige kant.

Salima
26 augustus 2021

Echt heel teleurstellend. Nasi smaakloos. Rundvlees kurk droog en de saté ook erg droog te lang door gegaard. Zonde van mijn geld. Kom hier nooit meer terug.

Ilona
25 augustus 2021

Ik heb om 10:30 een bestelling geplaatst die ik om 12:30 zou ophalen. Bij aankomst heb ik nog 30 min. Moeten wachten. Nou begrijp ik dat het kan uitlopen maar zo lang voor 2 broodjes?!!! Heel lekker eten maar op deze manier niet de moeite waard …

Tjitra
24 augustus 2021

Beste warung mini, ik had een nasi kip besteld maar kreeg helaas een mix van bami en nasi ineen. Jammer, had me zo verheugd op mijn nasi, nu moest ik mijn nasi er voorzichtig uithalen. Groetjes, Tjitra. Ik heb ook een telefonisch melding hierover gemaakt!

Yo
24 augustus 2021

We bestellen vaker bij jullie maar gisteren waren de groenten ( we had 2x kip met groenten, 2x garnalen met groenten...) niet meer vers, t was denk ik teveel opgewarmd en/of door t warme weer denk ik bedorven. De rest was zoals altijd lekker (bami en sate). Voortaan mischien alles koud bestellen.

Marian
24 augustus 2021

Altijd prima. Alleen de handvatten van de papieren tasjes zijn niet zo heel erg sterk en 2 sotosoep is eigenlijk al iets te zwaar.

Dor
23 augustus 2021

Ten eerste probeerde ik te bellen werd ik doorverbonden naar de internet site. Via de internet site kon ik niet contant betalen en moest perce via mijn rekening wat mij eigenlijk al niet wou. Omdat het bijna half tien was dacht ik: laat mij maar gwn de bestelling doen en ik betaal wel via mijn rekening. Vervolgens kom ik daar aan krijg ik een verkeerde bestelling ik had een Telo besteld & een Saoto deal met Telo erbij. Kom ik daar aan krijg ik een Telo eeen sauto en Saté??? Als je Saoto aanvinkt stond er bij het afrekenen 1x Sauto 1x pindasaus & drankje dus ging ervan uit dat de pindasaus voor de Telo was. Ik heb in de beschrijving erbij gezet dat ik voor die andere Telo ook een extra pindasaus wou. Kom ik daar aan krijg ik Saté? Saoto en Telo? Blijkbaar had ik ipv “Sauto deal” met Telo “Telo deal” met Sauto moeten aanvinken. Nu geef ik aan dat er blijkbaar wat mis je gegaan. Word er HELEMAAL moeilijk gedaan om ipv saté (wat nergens in mijn bestelling stond.) mij gewoon een Telo wat

Selna
21 augustus 2021

Het eten is zo lekker als altijd 😊

Carmen
20 augustus 2021

Slecht te laat meer dan half uur te laat

Humphrey
18 augustus 2021
Sher
18 augustus 2021
Demi
16 augustus 2021

De broodjes waren helaas niet vers meer.

Marie
16 augustus 2021

Heerlijk zoals altijd!

Shenaaz
16 augustus 2021

Echt originele authentieke recept. Eten van hun doet mijn denken aan mijn jeugd. Dank jullie wel! Jammer dat jullie niet in Amsterdam zitten.

Kima
15 augustus 2021

Nasi was minder lekker rijst was veel wit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Munisha
15 augustus 2021

Bestelling was op tijd gereed. Helaas 2x een bami ontvangen, terwijl 1x nasi en 1x bami besteld was. Op de verpakking stond wel nasi geschreven, maar bij het openen bleek het een bami te zijn. Pas bij thuiskomt uiteraard ontdekt, dus ja..jammer maar niks aan te doen op dat moment.

Amina
15 augustus 2021

In één woord SUPER !!!

Sandhya
14 augustus 2021

Héérlijk eten. Netjes verpakt bij afhalen. Zeker aanrader.

R.C
14 augustus 2021
Roos
14 augustus 2021

Goed en lekker en netjes verpakt!! Wel beetje duur en sambal zou wel wat meer kunnen.

Isis
13 augustus 2021

Good was amazing!!!

Verwer
12 augustus 2021

Jammer dat Warung mini geen grote saoto meer verkoopt. Wat dat betreft achteruit gegaan. Porties zijn kleiner geworden en prijzen omhoog gegaan.

Rich
11 augustus 2021

Het is allemaal wel flink prijzig geworden. 2 menuutjes voor 2 personen met drinken ben je 30 euro plus kwijt. Bruine bonen(kipfilet) half bami/nasi en een roti. Is vrij fors vind ik. Het is wel lekker. Waarom zo prijzig ineens? Wordt de corona-rekening bij de klant neergelegd?

Rard van Kollenburg
11 augustus 2021

Hartstikke lekker gegeten, nadat de halve stad het me aangeraden had. Reputatie terecht verdiend. Wel één tip voor wie net zo naïef is als ik: dat het bijgevoegde sausje geel is, betekent niet dat het niet pittig is. Ik kieperde enthousiast het hele bakje op m'n roti roll en de tranen staan nog steeds in m'n ogen. Maar goed, da's m'n eigen schuld, daar kan het restaurant niks aan doen.

Radiyaaa
10 augustus 2021

Zoals altijd heerlijk

lies
10 augustus 2021

teleurgesteld dat je extra geld overmaakt voor een los broodje. Zet het bij de opmerking nog even nabellen. bestelling van 50 euro maar kan niet. Niet erg klantvriendelijk.

Lola
8 augustus 2021

Lekker gegeten, kreeg alleen tot twee keer toe, achter elkaar nog wel verkeerde bestelling mee. En werd jammer genoeg lacherig op gereageerd door personeel.

Vijay Goelela
5 augustus 2021

Bami en telo was gewoon weer superrrrr!!!

Nina
5 augustus 2021

Eten was zoals altijd erg smaakvol. Ik had deze keer extra ingrediënten besteld, oa extra groenten en extra ei. De groenten zaten er bij, maar in beide porties zat geen extra ei. Warung Mini was telefonisch niet bereikbaar voor een oplossing. Jammer van de betaalde extra’s maar verder wel lekker.

Asameé
4 augustus 2021

Zoals altijd heerlijk!

Tou6
4 augustus 2021

Heerlijk eten en lekker genoten. Netjes afgeleverd op de afgesproken tijd. Top!

Kima
4 augustus 2021

Super lekker!!!

TL
3 augustus 2021

Brood Tempe was te zoet

Priscilla
2 augustus 2021

Hele Kleine sauto voor die prijs. Ei ontbrak ook voor beide sauto. Prijs/ kwaliteit is echt achteruit gegaan in de loop der tijd. Erg jammer. Overigens was de sauto wel lekker.

Emad Bellaoui
1 augustus 2021

Ik kom er zelf al langer dan 20 jaar!! Toen was het letterlijk nog een afhaalloket met een aantal krukken als zitplek. Nog steeds echt lekker, enige kritiekpunt, echt wel iets te duur geworden en met name de laatste jaren sinds warung zich niet meer pretendeert als laagdrempelig, ( is inmiddels soort van restaurant geworden) ik bedoel broodje pom €4,50?! Sautosoep kleine maat €6,00?! 'T zal de tijdgeest wel zijn......

Oesha
1 augustus 2021

Werkelijkecafhaaltijd mag zeker korter. Zonde om onnodig te wachten vooral als je honger hebt en je eten al klaar is. Voor de rest goed bevallen

Mca
1 augustus 2021

Dit was mijn eerste keer dat ik er heb besteld maar wayooo kaulo lekker !!

Syed
31 juli 2021

Erg ontevreden over het eten, nasi was niet vers harde rijst en de lamsvlees was zo hard je kon er niet op kauwen helemaal niet lekker. eten was niet waard voor het geld.

Lucinda
29 juli 2021

Heerlijke terie en markoesasap besteld. Ook nog een broodje kipkerrie zonder sambel en zonder komkommer besteld voor mijn zoontje van 6. Hij nam 2 happen en begon te huilen omdat er sambel op zat! Ik ben teruggegaan en kreeg een nieuw broodje. Geen sorry of excuses niks! Een foutje kan gebeuren maar de afhandeling vind ik niet netjes. Zonde!

Danny
28 juli 2021
James
28 juli 2021

Top!

Omar
27 juli 2021
Sealiti
26 juli 2021

Heerlijk!

Raymond
26 juli 2021

Was weer top. Moest er even op wachten, maar je krijgt waar voor je geld. Ga zo door. Service 100% oke

Sarita
26 juli 2021

Goed ingepakt en goed service

Debi
25 juli 2021

Weer heerlijk genoten...zoals altijd top...👍👍👍

Ami
25 juli 2021

Heerlijke goed gevulde saoto!

Siema
23 juli 2021

Helemaal top zoals altijd lekker gegeten.

Richard
23 juli 2021

Goed eten weer💪

Bou
23 juli 2021

Eten was niet vers en zou zogenaamd om 21 uur klaar zijn. Om 20.35 was ik al in de buurt en heb aangegeven dat het al klaargemaakt kon worden (het was rustig binnen). Daar lag het dus al klaar en was zogenaamd net net uit de pan. Thuis aangekomen was het al koud en kip smaakte totaal niet vers. Smaak was flauw en heel zoutig. Verder niet authentiek zoals het vroeger altijd was. Enige lekkere is de pindasaus. Maar die kan ik tegenwoordig bij de toko halen en zelf klaarmaken. Ik ben zelf niet Surinaams of Javaans, maar zelfs mijn eigen "neppe" roti en bami smaken lekkerder. 40 euro armer en totaal niet waard.

Lee
22 juli 2021

Haar in bami. Gelijk geen trek meer. Jammer.

Richard
21 juli 2021

Vandaag op de bouw als lunch besteld, onwijs lekker en vriendelijke mensen. Kortom topzaakje

Dennid
19 juli 2021

Perfect, echt goed eten. Ik blijf hier komen!

Samir
18 juli 2021

Zoals altijd weer heerlijk en vers! Snelle en vriendelijke bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daniels
18 juli 2021

Zoals altijd heerlijk genoten van de sauto soep! Voor herhaling vatbaar !

O o
18 juli 2021

Eten viel enorm tegen. Soato soep kan ik thuis veel smaakvoller maken. De bami kreeg mijn man meteen enorme last van zijn buik van. Roti smaakte ook best flauw en zelfs de broodjes waren voorheen lekkerder meer saus. Kortom zal niet nog een keer hier bestellen.

Francis
18 juli 2021

de pom was koud